Help you, perhaps

FEELS. WRITES. SHARES. PEOPLE READ. JUDGE. LIKE/ DISLIKE. IT'S LIFE BABY!

30 November 2012

Sem break ended!

Setelah sebulan lebih aku melempek kat ghumah, sekarang dah tiba masanya untuk aku tunggang tebalik menghidupkan semula mood study. Actually, now... Aku masih menunggu mesej or call dari ayah untuk confirmkan balik esok or lusa. Mana ayah niiiii :/ Selama sebulan lebih nii, aku dah menghabiskan banyak beras makanan dan duit kat ghumah ni, so tibalah masanya untuk aku balik ke LENDU! I mean, THE JUNGLE OF LENDU -____- Dekat ghumah ni hari hari makan dimasak, nanti balik Melaka, hari hari kena makan bungkuih laa. Haihh What a sad life? Sebenarnya for the whole day, aku takde mood. Sebenarnya lah kan -___- Sampai tadi time masak lasagna pun, sampai aku lupa nak letak cili boh and blackpepper kat sos merah. Hampeh! Thank God taste dia tak kelaot. Hmm okay that's all for today or tonight. Next entry for sure all about my new hostel. See yaaa! (^_^)v

No comments:

Post a Comment