Help you, perhaps

FEELS. WRITES. SHARES. PEOPLE READ. JUDGE. LIKE/ DISLIKE. IT'S LIFE BABY!

5 December 2012

New Environment, again :/

This picture was taken on last Sunday. The view is from level 4 of Tun Puteri dengan emotion yang sangat sangat sedih. Why?? Sebab masa ni mak and ayah dah are about leaving. But kali ni dapat tahan air mata. Nak nangis tapi dapat tahan hikhik ;)


Macam yang aku tulis kat last blog haritu, aku nak update entry baru pasal my new hostel kan? So, today,  I mean now, nak share some pictures of my new kolej. The name is Tun Puteri. Kenapa dapat kolej ni ehh? * Maybe sebab aku macam puteri gituu* Okay perasan gilaa kbyee! :3


Nahh here we go! Nahh! I show you the pintu first-HAHA nampak kan pintu tu dah comot momot means kolej ni dah lama. and... that mirror. That is the only mirror we have in this room! I mean, we have to share this one and only mirror dengan 4 orang. How could? And I decided nak bawak cermin yang kat rumah aku tu nanti or beli baru kee *eyes rolling*


Next, my bed! Tapi... yang belah atas tu. Disebabkan aku daftar lambat so that's why aku dapat katil belah atas tuu :/ and aku tengah fikir kencing malam mujarab tak untuk aku dapatkan katil bawah tu?-HAHA My bedmates orang Selangor and her name is Ina and lagi sorang nama dia Wana from Muar. Say hello to my new girls! :D


Close up to my bed. And how about my new sarung katil? Hihi brand tesco murah je tuu :P Hahh! Guess what? Sem ni aku lupa bawak batal lagiiii :/ Tu bantal baruu and bolster baru mak beli kat Tesco Cheng. Susah jugak nak practice panjat katil tu kan?-HAHA :3


My new bed-mate, Mr. Sheepy. Say hello! :D


The outside view of my new GHOBOK! :DD Buruk but bigger than the previous one :)


Untuk sem ni aku berjaya kurangkan baju baju kurung. Hihi I need a bigger ghobok actually. Sebab ghobok ni besar tapi kurang rack. Sebenarnya belah atas baju kurung ni ada rack. So i placed my baju baju jalan tu kat atas tu haa. And dalam laci tu haa barang barang make up. No need to show you sebab aku pakai yang murah murah. Haihh :3


Meja belajar kat kolej ni agak kecik compare to meja belajar time kat Tun Hasan dulu. Yang ada beg orengg tu meja aku. And yang sebelah tu meja yaya :*


Close up to my meja belajar. My lovely lappy, Mr. Browny :* Can u see that red box under my table? Yeahh that's my food store hikhik. But yang tak bestnya kali ni, tempat nak simpan iron and heater takde. So kenalah letak kat atas box makanan tuu. Leceh :3 Lepastu plug pulak ada sorang satu je. Gosh! :3


Ang ang ang :D Guna wrapper Doraemon. Cute, isn't?

Pasal toilet pulak, aiyoyoyo! Aku ni sangat sangat memilih kalau bab bab toilet ni. And toilet kat Tun Puteri sangat sangat totally berbeza daripada toilet Tun Hasan tuu. Tapi apa nak buat. Mandi jelaaa. Berak jelaaa. Haihh :3

Okay that's all for today! Wait for the next entry guys! See yaa *masih bajet macam ada followers setia :3*





















No comments:

Post a Comment