Help you, perhaps

FEELS. WRITES. SHARES. PEOPLE READ. JUDGE. LIKE/ DISLIKE. IT'S LIFE BABY!

15 December 2011

Tukar jawatan?

HELLO READERS! *mcm ramai sangat jek kan follower*

Tadi malam 2nd sister sakit mcm nak beranak. So, my 4th sister and my mom hantar kakak i tuu pegi hospital. Guess what? Aku yang berjawatan penganggur terhormat neh bertukar jawatan kepada baby sitter. Hamekk diaaa naaa. HAHA.

*** FOR YOUR INFORMATION, I tak suke layan kerenah budak2. ( I tahu takde sape nak kawen dengan I lepas denga statement neh, HAHA don't care at all ).

Haa cerita balek cerita balek =,=  Malam ni jek dah 4 kali aku buatkan mereka2 susu. Guyss, another fact is, AKU TAK SUKE BAU SUSU TEPUNG!

Next try is, aku try tidokan mereka2 ni. Tapi FAILED! Lily daa senyap Dania bangun. Dania daa senyap, Lily bangun. Wehh kanak2, nak gilaa tahu takk achuu neh? HAHA.

And my savior, anak sedare aku yang Aidil tuh tolong tidurkan Lily. But tetap failed untuk tidurkan Dania. Dania nangis nak ibu diaa. Biasalahh, dia cume akan tidur kalau ade nenek or ibu dia sahaje. Uwaa sedeh pulokkk :'C



Okayy, sekian


Yang Benar,
bbysittervavooommm.

2 comments: