Help you, perhaps

FEELS. WRITES. SHARES. PEOPLE READ. JUDGE. LIKE/ DISLIKE. IT'S LIFE BABY!

24 December 2011

Driving Class :))



Hello readers! Cewahh mcm ramai gituu ^_^ Okayy readers! Hari ni hari first aku di kelas memandu MEGA. A little bit excited lahh. My next step for my teen life Wehuuu -,-

Pagi2 lagi aku dah bangun sebab orang tuh kate nak amek aku pukol 8 gituu. Sampai sane daftar name then teros masok class. Thank god! Penceramah tuu sporting and Happy-go-lucky! Session tu drpd pukol 9.30 sampai 4.30. Dia cerita macam2 pasal jalan raye, kerenah calon sumee bagaiii. Sampai tak kering gusi :DD


Guess What? Ade makcik neh umur dia dah 56 tahun datang dengan anak dia amek lesen jugak. Act, ade lagi orang yang lagi tua amek lesen. Kesian taw kat makcik penceramah tu asek kacau makcik tu jee sebab makcik tu suke menjawab. Hehe :D


Kat sane aku kenal dengan sorang name dia Arry. One of the student of SMKPG1. Dia okayy layan kepalaa. Hee ^-^ Pastu time rehat tadi ade pulak seorang hamba Allah bername lelaki nih datang duduk sebelah aku then bual2. Naseb ade Arry -,-
Huhu cerite laennnnnnnnn: Kames depan aku pergi ujian undang2 pulak. Hopefully dapat 42 marks and above AMIN! Okayy that's All for today.

No comments:

Post a Comment