Help you, perhaps

FEELS. WRITES. SHARES. PEOPLE READ. JUDGE. LIKE/ DISLIKE. IT'S LIFE BABY!

7 August 2012

Ramadhan ya Ramadhan :)

Syukur Alhamdulillah dah lebih kurang setengah bulan kite berpuasa kan? How do you feel? Heee. Tahun ni aku happy sangat sebab dapat sambut hari first puasa. Like the previous years, hari petame je dah ter-period. Dah nak bebuka pulak tuu. Pheww saba ajelaa =.= So moral of the story, jangan pergi toilet time dah2 nak bebuke tu yeaa LOL

This year, mcm last year jugak. Berpuasa tanpa family. But at last tahun lepas ade orang yg jaga makan sahur aku, makan bebuka aku. Sedap and banyak pulak tuu. Erghh rindu Mak Mah sangat2 :(

But this year. Sahur, bebuka, sume sendiri. Hari2 kene pergi bazar beli mknn. Sampai aku tatau dah nak mkn ape. Kan best dapat mak masakkan hari2. Hmm what a sad life T_T

Time sahur pulak, takde dah orang nak kejutkan aku. Pandai2 aku laa bangun dan sedorkan diri sendiri. Kadang2 tuu, my roommate, Yaya ade tolong kejutkan jugak. Ajim pun ade bbm kejut suruh bangun. But dah banyak kali aku terbabas tidur. Kalau last year, wawan ade tolong kejutkan. Kalau tak pun, adik2 dorm yg kejutkan. Heyy i miss uols guysss :(

Dear 16 AUGUST 2012, please walk more faster. Sincerely, a student who is suffer from homesick :(

No comments:

Post a Comment