Help you, perhaps

FEELS. WRITES. SHARES. PEOPLE READ. JUDGE. LIKE/ DISLIKE. IT'S LIFE BABY!

25 June 2012

Lama tak story morry pasal budak sorang nih. Sejak aku sambung belaja ni, mase dah kurang untuk dia. Dia pun busy kan dgn study dia. So kene terimalah apa2 pun. Sekarang, pagi2 aku kena kejut dia. Kalau tak call, aku akan bbm dia. Sebab budak sorang nih memang susah sikit nak bangun. Tambah2 lagi sem ni class dia start kol 8 pagi. Haa lagi risau laa aku takut dia lambat bangun. Kadang2 dia habis class dulu. Kadang2 aku habis dulu. So kene tunggu sama2 free baru bole ber-bbm. This is hard time for us lah maybe :(

Tengok, dia cakap aku bangla, HAHA tapi aku takesa. Sebab ni je care bole buat aku tersenyum dengan dia ;)
Pastu dah penat g class mesti ptg sayang aku ni tidur. Hehe then mlm kekadang aku ade aktiviti kolej. Kekadang aku ade assignment. Biaselah life kt U ni kan. Macam tu jugak dgn my yayang ni. Pheww memang dugaan laa. Even Melaka dengan KL takdelah jauh mane. But, masa dan keadaan tu selalu halang kitorg untuk jumpa. Apa2 pun, aku harap keadaan ni takkan ubah apa2 antara kami. Kelmarin, 23hb June, cukup 2 tahun dan 7 bulan dengan dia, Muhammad Azeem Zakaria. I Love You Jijim <3

MUHAMMAD AZEEM ZAKARIA <3



No comments:

Post a Comment