Help you, perhaps

FEELS. WRITES. SHARES. PEOPLE READ. JUDGE. LIKE/ DISLIKE. IT'S LIFE BABY!

2 January 2012

Kerja Oh Kerja!

Wehuu finally, aku bukan lagi penanam anggur di kota masai-HAHA 
Kelmarin aku, Naimah and Tiera pegy carik kerje kat jusco. At last, tempat2 kerja yang menerima kami adelah-HAHA

Aku ---> Valentino Rudy Italy
Naimah ---> Subzero
Tiera ---> Hush Puppies

 Kedainye kat Aras bawah sekali Jusco Tebrau. Berjiran dengan kedai favret aku, Body Shop <3 Hee So, starting from tomorrow, aku akan busy dengan kerja, MAYBE -,-

Kerja nye agak okayy kott. Rehat sejam. Ade komisen. Every week ade cuti. So bole cilok2 mase untuk habeskan buat lesen aku tuu. Dapat uniform. Cantek pulak tuu. Hee aku akan bekerja 12 jam. That's mean, 10am ---> 10pm. But kalau madam tuhh suruh masuk shift, maybe aku akan bekerja dari pukul 10am ---> 7pm OR 1.30pm ---> 10pm DEPENDS ON SITUATION.

So Intan Nazira, Let's give it a try!


No comments:

Post a Comment