Help you, perhaps

FEELS. WRITES. SHARES. PEOPLE READ. JUDGE. LIKE/ DISLIKE. IT'S LIFE BABY!

12 November 2011

ASPURI & ASPURA STaND


Hari ni hari yg menuntut kecekalan aku. Hari ni aku tepakse lepaskan adik2 aku pegy. Dorang tetibe tepakse kuar. Ari ni betol2 ganggu emosi. Hmm nape lah tetibe pengetua ubah keputusan. Setahun aku dgn dorang, daa mcm2 tejadi. Yg manis yg pahit, sume dlm ingatan. Aku tahu aku takkan dpt lagi semua kenangan yg dah tercipta tahun ni. Mengenali dorang adelah sesuatu yg terindah dlm hidup aku. Lepas ni, ASPURA & ASPURI STaND sunyi. Takde daa yg nak memekak pagi ptg siang mlm. DM pon sunyi. cume ade 23 org jepp budak Form 5. Tapi takpe, bak kate Amir, setiap yg bertemu mesti akan berpisah. Aku pecaye, kalau ade rezeki dan jodoh, nanti jumpe lagi. Maaf dan ampun untuk semua salah silap saye, Intan Nazira Isa. 

ASPURI & ASPURA dalam kenangan <3


***********










No comments:

Post a Comment